۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

سخنگوی ستاد تنظیم بازار: مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

سخنگوی ستاد تنظیم بازار: مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه از لحاظ تامین کالاهای اساسی هیچ کمبودی نداریم، گفت: برنامه توزیع 100 هزار تن شکر، 100 هزار تن روغن، 50 هزار تن برنج و 20 هزار تن گوشت قرمز در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پورکاوه از ذخایر مطلوب کالاهای اساسی خبر داد وگفت: گوشت مرغ هم به میزان قابل توجهی ذخیره سازی شده است.

مدیرکل تامین و توزیع وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: برنامه ریزی برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان هم گسترده است و زولبیا و بامیه و همچنین خرما نیز با قیمت مناسب توزیع خواهد شد.

وی افزود: 400 نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان با 18 تا  20 هزار غرفه و تخفیف 20 درصدی برگزار می شود ، زمان نمایشگاه در استان ها را شورای کنترل و نظارت استان‌ها تعیین می‌کند.

پورکاوه گفت: با اتحادیه قنادان برای تولید و عرضه شیرینی و زولبیا و بامیه با قیمت مصوب و  با انجمن خرما برای عرضه مستقیم خرما توافق شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه  100 هزار تن شکر،  100 هزار تن روغن ،  20 هزار تن گوشت قرمز ، 25 هزار تن مرغ از تولید داخلی و بیشتر از آن از سایر منابع و همچنین تخم‌مرغ به اندازه و نیاز کشور توزیع خواهد شد.

کد خبر 2064794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha